Странице

Translate

25. 1. 2012.

Prženice - ne bacajte stari hleb :)))



Već sam u prethodnim postovima pisala o mogućnostima kako da iskoristite stari hleb, koji u ovo teško vreme nestašica i skupoća zaista ne trba bacati. Ukoliko vam se desi da vam ostane hleb od prethodnog dana ima milion načina kako da ga upotrebite.

Recimo kao ovaj divni mirisni hleb koji je svojim ukusom i izgledom  i lepši i bolji od svežeg.

Takođe, možete da napravite i lep, sočan kolač koji ukusom i izgledom ne zaostaje za drugim klasičnim lenjim pitama, posebno je pogodna u vreme posta, i za one koji preferiraju vege ishranu jer ne sadrži jaja i mleko.

Da se vratimo na prženice :)

Ja ih ne pravim klasično kao većina jer su mi suviše masne i teške za probavu.

Sastojci:
2 jaja
soli po ukusu (ja ne solim puno jer je hleb već dovoljno slan)
brašna i mleka po potrebi da se zamesi testo gušće nego za palačinke

Postupak:
Umutiti jaja viljuškom dodavati postepeno brašno i mleko da bi dobili odgovarajuću gustinu testa. Pazite da vam se ne naprave grudvice od brašna.
Stari hleb iseći na tanke kriške, potopiti u dobijenu smesu i pržiti na vrelom ulju sa svake strane dok ne porumeni.
Služiti uz jogurt, sir, kajmak, ajvar, džem...

Prijatno!!! :)


12 коментара:

  1. Sa brasnom nisam nikada probala,uvek smo pravim onako prosto, jaja, mleko ili voda i so.Bas cu da probam, cim mi se nakupi hleba, mada se to kod mene retko desava!

    ОдговориИзбриши
  2. Probaj mila, stvarno su kao ustipci i sto je najvaznije nisu uopste masne :)

    ОдговориИзбриши
  3. Dobar podsjetnik!!! U današnje doba, sve će više ljudi posezati za izdašnim, jeftinim obrocima...

    ОдговориИзбриши
  4. Podsjetila si me na zaista jednostavan, fin i brz doručak ili večeru koju sam znala pripremati djeci dok su bili manji i školarci. ne mogu reči da se radilo o starom kruhu - njega nikada baš i nemamo, ali ovo je odlično jelo, posebno za klince!

    ОдговориИзбриши
  5. Kako ih dugo nisam radila baš si se dobro sjetila.

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala drage moje, nije zgoreg da se malo podsetimo i ovih brzih, jednostavnih a lepih receptića, deca ih obožavaju :)

    ОдговориИзбриши
  7. Nama je često baka radila ovaj kruh, posebno smo ga voljeli za doručak u dane kada bismo svi bili zajedno za stolom. Mi smo ga sada zanemarili iako zna nekada ostati kruha pa uglavnom napravimo toast. Hvala ti za ovaj podsjetnik i tvoje prženice jako fino izgledaju !

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je Branka da prženice izazivaju tako lepe emocije kod tebe mila... Način propreme hrane, trendovii ukusi se menjaju, ali klasika uvek ostaje klasika, generacije su jele i volele prženice, moji roditelji, moja generacija, moja deca i sad unukica :))) i neobično mi je drago da je tako :)

    ОдговориИзбриши
  9. Hallo, einen schönen Blog hast du. Nein, Brot darf man nicht wegwerfen! Wir machen aus altem Brot "Pofesen", einen Teig zubereiten wie für Palatschinken, zwei Brotscheiben mit Marmelade füllen, in den Teig tauchen und ausbacken, als pikante Speise mit Schinken, Käse oder Leberstreichwurst füllen und ausbacken, schmeckt sehr gut.
    Liebe Grüsse aus Wien

    ОдговориИзбриши
  10. Vielen Dank für Ihren Besuch liebe meinen Blog und die netten Komplimente :)
    Und hier sind einige Teile von Französisch Toast genannt'''' pofezne eine großartige Idee, geschmackloses Brot in köstlich.
    Grüße aus Belgrad :)))

    ОдговориИзбриши
  11. najgluplji post u istoriji interneta:
    citiram:soli po ukusu (ja ne solim puno jer je hleb već dovoljno slan)....

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Print Friendly and PDF