Странице

Translate

12. 8. 2010.

Sufle od karfiola

Ovo je jako brz, ukusan i jeftin recept koji je izmislio moj suprug i jednog dana nas sve prijatno iznenadio. Hvala milice moja!

Sufle od karfiola

Sastojci

1 karfiol srednje velicine
2 pavlake
3 kom. jaja
3-4 cesnja belog luka
1 kasicica origana
50 gr. parmezana ili nekog drugog sira

ulje

so

Priprema

Karfiol srednje velicine dobro oprati pod mlazom hladne vode, odvojiti na cvetice i skuvati u dosta slane vode a la dente.
Skuvani karfiol procediti i staviti u podmazanu vatrostalnu ciniju,
Umutiti 3 jaja i dodati 3-4 cesnja belog luka sitno iseckanog, origano (ili neku drugu zacinsku biljku po zelji) i 2 pavlake,
Peci u zagrejanoj rerni na 180 stepeni dok ne porumeni.
Pred kraj pecenja posuti parmezanom i vratiti da se jos malo zapece.

Posluživanje

Ovo jelo je blago po ukusu pa ga posluzite u zelenu ili neku drugu salatu

4 коментара:

  1. sve pohvale za supruga! Sve sto izadje iz muske kuhinje je za mene fenomenalno (moj suprug ne kuva a jos manje se bavi smisljanjem recepata) Nisam ljubitelj karfiola, ali ga jedem po malo u corbicama i ovakav!

    ОдговориИзбриши
  2. bravo za supruga, odlično jelo iako ja ne volim cvjetaću, moji vole... a i moram reči da i moj mene često iznenadi nekim finim specjalitetom :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala vam puno u njegovo ime, kako će se on tek oduševiti kad mu pročitam vaše komentare:)))

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Print Friendly and PDF